والیبال وبسکتبال
 
پرشین اسپورت نیوز ---خبرگذاریPSN
 
 
یک شنبه 21 خرداد 1391برچسب:, :: 19:54 ::  نويسنده : سیدعلیرضاحسینی

 


 
 

خوش خبر: ولاسكو می خواهد بماند

تهران – سرپرست تیم ملی والیبال ایران گفت: خولیو ولاسكو تمایل به ماندن در سمت سرمربیگری تیم ملی كشورمان دارد.

1391/03/24 - 09:13

'امیر خوش خبر' روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ولاسكو فضای والیبال ایران را برای كار كردن آماده دیده است و اعتقاد دارد كه تیم ملی ایران می تواند پیشرفت كند، فقط باید برخی مشكلات را برطرف كنیم تا همیشه در اوج باقی بمانیم.

وی ادامه داد: با توجه به تمایل ولاسكو، ماندن یا نماندن او در ایران بستگی به این دارد كه فدراسیون والیبال ایران خواهان ادامه همكاری با او باشد یا نه. قرارداد ولاسكو روز 31 آگوست (10 شهریور) به پایان می رسد و تیم ملی باید از فردای همان روز در رقابت های كاپ آسیا به میدان برود.

خوش خبر درباره رقابت های انتخابی المپیك گفت: فاصله ما تا المپیك فقط یك ست بود، اگر چین یك ست كمتر از ما می گرفت و یا ما یك ست بیشتر از استرالیا می گرفتیم حالا ایران به جای استرالیا المپیكی شده بود.

وی ادامه داد: تا به حال والیبال ایران تا این حد به المپیك نزدیك نشده بود و نمی دانم چه علتی باعث شد كه به این هدف نرسیم. بیشتر كارشناسان حاضر در ژاپن پیش از آغاز رقابت ها ایران را بخت نخست كسب سهمیه می دانستند و حتی تئو پانیس نایب رییس فدراسیون بین المللی و رییس كمیته برگزاری مسابقات در همان روز نخست با دیدن آمادگی تیم ما، می گفت كه پیشاپیش سهمیه المپیك را به شما تبریك می گویم.

سرپرست تیم ملی والیبال ایران در پاسخ به سوالی درباره شایعات اخیر پیرامون تغییر در ریاست این فدراسیون گفت: من تازه از ژاپن بازگشته ام و از اخبار داخل ایران اطلاع كافی ندارم. شاید این اتفاق افتاد و هم داورزنی راحت شد و هم من فرصتی برای استراحت پیدا كردم.

وی در پایان گفت: ما شكست خوردیم و سهمیه المپیك را نگرفتیم اما ظاهرا باخت ما بیشتر روی ماموران گمرك فرودگاه امام خمینی (ره) تاثیر گذاشته است. زمانی كه از ژاپن باز می گشتیم بار ما را با دقتی بیش از حد بررسی می كردند و درباره دستگاه های پزشكی و ماساژ تیم ملی سوالات زیادی می پرسیدند.

ورزشی**2024**1553

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ايرنا) / کد خبر 80180844
Sports@irna.ir

 

 

 

نسخه چاپيارسال به دوستان
انتظارات بالا، کارآیی را کم می‌کند
مهدوی: همه اعتراف کردند که المپیک حق ایران بود/ پایان تلخی داشتیم

خبرگزاری فارس: پاسور تیم ملی والیبال گفت: تمام تیم‌ها و مسئولانی که در ژاپن بودند اعتراف کردند حضور در المپیک حق ایران بود.

خبرگزاری فارس: مهدوی: همه اعتراف کردند که المپیک حق ایران بود/ پایان تلخی داشتیم

مهدی مهدوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبری فارس «توانا»، در خصوص علت عدم صعود تیم ملی به رقابت‌های انتخابی المپیک عنوان کرد: بازی های بسیار خوبی انجام دادیم، اما متاسفانه پایان تلخی داشت و مهمترین علت را می‌توان کمبود بازی‌های تدارکاتی دانست.

وی ادامه داد: مسابقات بسیار حساس بود و تمام تیم‌ها با استرس به میدان می‌آمدند. بازی برابر استرالیا واقعا نمی‌دانیم چه مشکلی پیش آمد که بازنده شدیم.

پاسور تیم ملی والیبال اظهار داشت: تمام تیم‌ها و مسئولانی که در ژاپن بودند اعتراف کردند که ایران شایسته‌ترین تیم برای حضور در المپیک بوده است، اما اینها حرف است و در واقعیت ما المپیک را از دست دادیم.

مهدوی افزود: انتظارات که بالا برود کارایی پایین می‌آید. بازیکنان ایران کم تجربه نبودند و معتقدم بازی با استرالیا گره خورده بود، چراکه اگر یک گیم دیگر می‌گرفتیم حالا شرایط فرق می‌کرد.

وی که همیشه در خصوص حضور جوانان دیدگاه مثبتی داشت، تصریح کرد: جوانان تیم در این مسابقات هم خوب بازی کردند و از حد انتظار بالاتر بودند.---فارس نیوز

 

نسخه چاپيارسال به دوستان
نشان دادیم شخصیت مقابله با تیم‌های بزرگ را داریم
فیاضی: ایران بهترین تیم آسیا است/ صرب‌ها مقابل سایر تیم‌ها عرق هم نکردند!

خبرگزاری فارس: دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال گفت: نشان دادیم که ایران بهترین تیم آسیا است و شخصیت مقابله با بزرگان والیبال را دارد.

خبرگزاری فارس: فیاضی: ایران بهترین تیم آسیا است/ صرب‌ها مقابل سایر تیم‌ها عرق هم نکردند!

پوریا فیاضی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبری فارس «توانا»، در خصوص عدم صعود تیم ملی والیبال به رقابت‌های المپیک 2012 لندن گفت: 5 پیروزی و دو شکست کسب کردیم و برای حضور در المپیک تنها یک امتیاز کم آوردیم. تمام تیم‌هایی که در ژاپن حضور داشتند اذعان کردند ایران شایسته حضور در لندن است.

وی با بیان اینکه حق آسیا بیشتر از یک سهمیه است، ادامه داد: معتقدم به قاره آسیا ظلم شد، چراکه صربستان و استرالیا آسیایی نبودند که از مسابقات انتخابی قاره آسیا به المپیک صعود کردند و بازهم شاهد هستیم که المپیک بدون حضور تیمی از آسیا برگزار خواهد شد.

دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال خاطرنشان کرد: به هر حال این مسابقات هم تمام شده و از حالا باید به فکر لیگ جهانی باشیم و با برنامه‌ریزی 4 ساله به المپیک 2016 فکر کنیم.

فیاضی در خصوص علل ناکامی تیم ملی عنوان کرد: تمام بازیکنان تلاش کردند و معتقدم که در بهترین روز استرالیا با این تیم روبرو شدیم، چراکه بدون اشتباه بازی کردند و برنده میدان شدند.

وی درمورد اینکه بازی تدارکاتی قبل از آغاز مسابقات رسمی به ضرر ایران بود یا خیر، اظهار داشت: این شرایط متقابل بوده و شناخت هر دو تیم از هم به یک اندازه بوده است. در شرایط یکسان بازی کردیم و متاسفانه نتوانستیم پیروز شویم.

دریافت کننده قدرتی ایران را بهترین تیم آسیایی دانست و تصریح کرد: ما مقابل صربستان تمام گیم‌ها را با اختلاف دو امتیاز واگذار کردیم، در حالی که فکر می‌کنم صرب‌ها در مصاف با سایر تیم‌ها حتی عرق هم نکردند و به راحتی پیروز شدند؛ نشان دادیم شخصیت مقابله با تیم‌های بزرگ را داریم

فارس نیوز

 

 


<

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
<
آرشيو وبلاگ
فروشگاه وبلاگ ولینک ها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پرسین اسپورت و آدرس nahrinblog.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 18
بازدید کل : 1439
تعداد مطالب : 3
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

href="http://www.asiasharj.com">شارژ - فروش انواع شارژ و كارت شارژ ايرانسل و همراه اول به قيمت مناسب در شركت پخش شارژ اينترنتيسفید کننده دندان - سفید کننده دندان اصل ارزانتر از همه جاتبادل لینک - . <